Liyaa hayır bana da öyle diyorlardı gazi yoktur filan değilmiş canım bebeğinde bir gaz birikmiş hastanelik olduk emdigini kustu çünkü. Uyursa ters çevirip poposuna vurun hafif hafif uuurkende çıkarabilir. Gaz midede kalırsa kolay çıkması bağırsaklara inersek sorun yaratıyor işte.
Atlasveannesi emzirmeye başlamadan altını aç buda ise yarayabilir daha ayık olacaktır belki biraz daha fazla emer canım.