Seydacan ay aynı sorunu ben de yaşıyorum. 7 aylıkken başladı oğlum. Bazen 6-7 kere kaka yapıyor. Ama ishal değil kesinlikle. Doktor ek gıda süreci veya diş çıkarma süreci olabilir dedi. Probiyotik yazdı onu kullanmaya başladım. Bağırsak düzenleyici biliyorsunuz. Siz de çocuk doktorunuza sorup kullanabilirsiniz. Tamamen bitmedi daha üç gündür kullanıyoruz ama en azından 3 e düştü