sagopakajmerap Çevremde yaptıran da var yaptırmayana ikisi de hastanelik oldu çocukların. Hemde çok kötü atlattılar ben yaptırmamaya karar verdim
sagopakajmerap bazı doktorlar da bu yorumu yapıyor hatta kendi çocuklarına bile yaptırmayan doktorlar var ben de anlamadım
Yani aşı olsa da gene de hasta olacak vs görüşündeler bazı aşı olanlar da hafif atlattığı yönünde yorum yapıyorlar aslında bağışıklık güçlü değilse bence aşı da çok etki etmiyor gibi
Aşı yaptırmayanlar da mı çok ağır atlattı ?