Kizlar oğlum öncesinde çok iştahlı ve çok güzel yemek yiyen yemek ayrımı yapmayan bir çocuktu iki yaşına girdiginden beri iştahı hiç kalmadı özellikle 26. Aydan sorna iki kaşık alıp kalkıyor doydum diye kahvaltısını hele hiç yemez oldu sinir stresten basım ağrıyor gecici bir dönemmi sizlern bebekleri de böyle oldumu kaç kg 18. Ayından beri asla kg almaz oldu sabit duruyor kilosu