Nisos Arkadaşlar 6 gün sonra 4. Ayına girecek olan kızımin büyük cisinde kan vardı doktor nidazol diyeilac verdi alerjik olabilir dedi yedikleri den ne yeyip icmeliyim ben simdi başına geken varsa yardımcı olabilirmi acaba
Nessozz Nisos benim kızımda da oldu ben fıstık ezmesi yiyordum o ara kesince bitti. Farklı şeyler yediyseniz her zamankinden onları gözden geçirin ya da tek tek deneyin tüm gıdaları.
Beybisibeybisi Nisos tamam kaka demek istemiyorsunuz da gaita diyin bari buyuk abdest falan diyin boyle bi garip oluyor naçizane 🤗