Geçen hafta mastit oldum tek göğsümde sütüm kesildi ve tek göğüsümde bebeğime yetmedi bu yüzden hipp ile mamaya başladık destek olarak daha sonra hem pahalı diye hem de yeğenim kullandı ve güzel bir mama diye bebelac golda geçiş yaptık ama bebeğimin bacak araları pişik oldu 2 gündür kendi kremimizide doktorumuzun verdiği kremide kullandık ama geçmedi öneriniz nedir🥺