Arven-Umut Merhaba Anneler, 16 günlük ikizlerim var evolvia kullanıyorum gaz problemi vs yaşamıyorum ama kilo alımları yavaş. Gaz sorunu yaşamadığınız önerebileceğiniz başka mamalar var mı siz ne kullanıyorsunuz. Şimdiden teşekkür. 💓💓