Sedaekrem Kac tog almalıyım adanada yasıyoruz klimaya ıstedımız sıcaklığı ayarlasakta usuyebılır ama hıc kullanmadım ıcın onerılerınız almak istedim ve nerelerden aldınız memnunmusunuz
Kerem_k1 Sedaekrem e bebekten 1 tog aldım ben memnunum, adana sıcak bi yer kış tabi ama evinizi de ayarlayabiliyorsanız 1tog alın soğuk olursa içine pijama giydirirsiniz
Kerem_k1 Senem_sygl01 müslin bezi örtüyorum ki örtülmeye alışsın ama her türlü atıyor üstünden, sobalı evde otıruyorum eğer gece soba kaçarsa ev 20 dereceden düşükse battaniye örtüyorum ama normalde terlediği için örtmüyorum ev normalde 25 derecede tutuyorum