Merhabalar bundan 1 ay öncesine kadar kızım geceleri 3ten aşağı asla yatmıyordu. 9 bucuk aylık şuan. Memlekete annemlere gittim 1 ay kaldım bu 1 aylık süreçte kendiliğinden hergün en geç 12 de uyudu beraber yattık. Şimdi evimize geldik yine benımle yatmak istiyor beşiğinde yatmak istemiyor yanımda yatıracağım mecbur. Yanında yatırıpda daha sonra aklı erdiğin de ayıran anneler var mı ?