y_irmakSu Merhaba canım anneler☀️ 3 aylık kızıma Menenjit aşısında bexsora’yı dün yaptırdık , 1 hafta sonra nimenrix dozunu yaptırcaz . 5.ayda yine 1 hafta arayla bexsora ve nimenrix yaptırcaz. Sizler nasıl yaptırdınız ?
Kikiriki y_irmakSu biz 7. Ayda menveo ilk doz yaptırdık 13 aylık ikinci dozu olucaz bugün doktorumuz öyle Uygun gördü ağır bir aşı olduğu için aralıklı yapıyoo
y_irmakSu Kikiriki bütün drler farklı yaptıyor demekki . Evet biraz ağır gerçekten.İlk defa dün gece aşıdan dolayı ateşlendi