Kızlar merhaba, ben dogum iznim bittikten sonra 1 aylık yıllık iznimden kullandım. Ayın 28’i itibariyle de ücretsiz iznimi yazdım iş yerinden yetkili biri bana borclanma cıkabilir zaten sizi arayıp ödeme ve dekont isterler dedi anlayamadım. En son kasım 15’te yattı maaşım 28’inde izin yazdım diye kasım ayının maaşını mı geri alıyorlar yoksa aralık maaşının kasım ayının 28’ine kadar olan kısmını mı bilgisi olan var mı acaba kafam karıstı