kolonyalimendil Tüp bebekle oğlumu kucağıma 5 sene sonunda aldım çok şükür🤲🏻 Sperm hareket sorunumuz var hiç korunmadık ama doktorum korunmamızı söyledi önerileriniz varmı bu konuda, bide ikinci bebeği kendiliğinden olan olmuşmuydu acaba
Annis-ogul kolonyalimendil tüp bebekten sonra tıkalı kanallar aciliyormus cnm cok oyle hamile kalan var
Caganbal kolonyalimendil biz de de sperm ile ilgili sıkıntı vardı korunmakdık 3 yıldırkendiliğinden olmadı şimdi tekrar başlıyoruz hayırlısıyla 😊
Zlm kolonyalimendil bizim komşunun olmuş ilki tüp bebek ikincisi kendiliğinden olmuş ama onların neden tüp bebek yaptiklarini bilmiyorum
kolonyalimendil Tubasahra rahim hamileliğe daha hazır oluyormuş o zaman öyle dedi doktorum. O zaman dikkat etmek lazım
Annis-ogul kolonyalimendil o kadarını bilmiyorum cnm o zmn kismet allahin taktiri yıllarca ugrasirsin olmaz bi anda bakmışsın olmuş. Başka cocuk istemiyorsanız yinede korunun
kolonyalimendil Annis-ogul istiyorum elbette ama şuan değil 😂 korunmak mantıklı o zaman ne olur ne olmaz
kolonyalimendil Caganbal genel olarak kadından olan sorunlarda daha yüksek sanırım kendiliğinden olması ☺️
Yamanmoms kolonyalimendil biz morfolojik bozukluk ileri hareketsizlkk ve dusuk sperm sayisi nedeniyle tup bebek yaptik oglum 1 yasinda korunmuyorum doktorum spiral takalim dedi 2. Olabilir dedi ama olabilecegine zerre inancim yok saldim cayira hesabindayim Sperm surekli degisen bir sey bugun sorun olup 3 ay sonra duzelebiliyor Sizin korunmaniz mantikli olur cunku 2. Ye cok hamile kalan var
kolonyalimendil Yamanmoms korunmaya karar verdim, hem sezeryan olduğum için hemde oğlumla doya doya vakit geçirmek istiyorum 🥰 5 sene bekledim ikinci bi bebekle ilgimin azalmasını istemiyorum biraz büyümesi lazım
izmirlim35 kolonyalimendil bizimki de tüp bebek, esimde de bende de sorun yoktu, dr um bize de korunmayı önerdi. ikinci bebegi düşünmüyorsanız korunmanizda fayda var suan 😊
snyck kolonyalimendil yakın arkadaşımın 8 sene olmadı tüp bebekle bebeği oldu nasılsa olmuyor diye korunmadi hemen peşinden hamile kaldı Allahın takdiri işte 😊