aselsua Arkadaşlar ben doğumdan sonra 5. Ayda regl oldum suan olma zamanım ama 2 gün gecikti acaba sizde nasıl oldu direkt düzene girdi mi yoksa gecikti mi?
theanalikko aselsua benim de düzensiz şu an. Sanırım 2 kere oldum ilki lekelenme gibi bir şeydi. Bence normal bir kaç ay diye endişelenmedim 😊
Milagros aselsua ben doğum yapali iki ay olacak olmadım ilk dogumumdan sonra 40.gun olmuştu.Agrilarim oluyor adet dancisi gibi kaşık bel ağrısı ama olmuyor sizde de böyle olmuş muydu acaba.