25 aylık oğlum değişik değişik hareketler gelir vurur 2 dk sonra öper. Bişeyi alır yere çarpar, oyuncaklarını yere çarpar, kafasında hiç olmuycak bişey tutturur saatlerce onun için ağlar. Kek ister verirm hayır , elma ver der 2 dk sonra hayır armut der abır cubur arada veriyorum cips diye ağlar cidden devamlı okuyorum çok zorlanıyorum bazen istemeden sesim yükseliyor gelip beni öpüyor içimden resmen birşeyler kopuyor ama devamlı sevip okşayıp sarılıp güzel sözler söylüyorum geçende bi teyze çok yaramaz dedi 2 yaşına yeni girmiş bi çocuğu bağlıyayımmı? Bu dönemde insanlardan da uzak duru oldum çünkü asla dinlemiyor valla ne yapılmalı en kolay nasıl atltılır bu dönem?