Balkupum2505 Mrb kizlar sosyal yardima basvurmustum kabul edildi ama dün esimde basvurmus suan benim basvuruma baktigimda gorulmuyo şu kisi basvurdugu icin basvurunuz alinmamaktadir diyo iptalmi edildi acaba bilgisi olan yazabilirmi?
Irmakefe Balkupum2505 canım bu yardım hane bazlı kişi başli değil aynı evden sadece bir kisinin başvurusu oluyo mesela kuzenimle kayınvalidesi aynı evde önce kayınvalidesi adına başvuru yapmışlar sonra kuzenimde yapım demiş hemen uyarı vermiş aynı evden iki kişinin başvurusu olmaz diye muhtemelen eşinde gorunuyodur senin başvuru bide kabul edilmiş ya gorunuyodur eşinin e devletine bak
Balkupum2505 3310umbozuk ewt bende öyle biliyorum ama benimkide basvurunca benim kabul edildi yazisi ve basvurum gorunmuyo
Balkupum2505 Irmakefe esimin degerlendirme asamasinda yaziyo beninkinde basvurum gorunmuyo ve bi yazi cikiyo esimin adi yaziyo bu kisi basvurdugu icin basvurunuz alinmamaktadir yaziyo. Esimede soyledim ayni haneden tek kisi basvurabiliyo die dinlemedi beni ve birde 7. Basvurida anca kabul edilmisti ya. Acaba sknti olurmu iptalmi edilir
Damla29 Balkupum2505 canım nasıl 7 .de tutturdun daha önce hep redmi yedin maaşı ne yazıyorsun kirayı falan ilk yaptım cıkmadı 2.yi basvurdum eşim asgarş almıyor ama kesintiye girdiği için suan asgari ücretten 500 600 fazla alıyor şubata kadar kesilecek her ay maaşı 2 bebevar bide
ikra_19 Balkupum2505 Birde siz 7 kez basvurmussunuz sanırım hepsinde redmi edildi yine tekrardan başvuru yapilir mı?
Balkupum2505 ikra_19 29.09.2022 de basvurdum daha bi kac gun ömce kabul edilmisti eve falan gelmislerdi soru sormak icin
ikra_19 Balkupum2505 o zaman 2 ayda falan sonuçlanmış bende 1 hafta once basvurdum. Ne soruyolarki kaç kişi geliyorlar ilk defa duydum eve geldiklerini benim halamda aliyorda ona kimse gelmemiş
Balkupum2505 ikra_19 herkese gidilmiyomus burda bi cok kisiye gidilmeden almis yardim bazilarinada gidiliyormus. 2 kisi geldiler ev kirami cocuk varmi kac yasinda gibi sorular sordular bi kac gun oncede kabul edildi yaziyordu esimde sagolsun oda basvurunca suan gorunmuyo benim basvurum
ikra_19 Balkupum2505 eşiniz geri çekse başvuruyu sizinki gozukmezmi müşteri hizmetleri falan varsa arayıp sorsanız
ikra_19 Balkupum2505 kendi evi olana vermezler mi ben sadece para yardımı için başvurdum bebeğim olduğu için dogalgaza filan başvuru yapmadim
Balkupum2505 ikra_19 sansa cnm ya evi arabasi olup alanda var cevremde sözde yardima ihtiyaci olan aliyo ama
Balkupum2505 Damla29 maaş asgari yaziyorum birde denerim amacli sanirim eve geldiler yani kapiya bi kac soru sordular