Eymeninannesiiiiiiiiii Oğlum 8 aylik uyku duzenimiz berbat sabah akadar sallatiyor kendini bir turlu dalamiyor. Melisa çayi kullanan ve etkili olan varmi
rabia5038 Eymeninannesiiiiiiiiii ay bende burda bekleyim bende duydum emzirdiğim için içeyim dedim ama doğum kontrol ilacı içiyorum etkisini düşürür diye korktum içemedim burdan sordum cevap alamadım biri görür belki
Fundatercuman Eymeninannesiiiiiiiiii rabia5038 Eymeninannesiiiiiiiiii rabia5038 Ben kullanıyorum. Oğlum ,4 aylık ve ben emzirmeden önce gece bir saat kadar önce içiyorum bir bardak. Emzirme yoluyla ona geçiyor etkisini de gördüm çok şükür. 1 yaşından sonraki bebeklere çay kaşığıyla verilir diye biliyorum 4-5 çay kaşığı sanırım yani doktorunuza danismakta fayda var tabiki yinede
Eymeninannesiiiiiiiiii rabia5038 yatmadan cocuguna 1 çay kasigi veren varmis ama korktum bir danismak istedim bende
rabia5038 Eymeninannesiiiiiiiiii ona hiç cesaret edemem alerji falan olur önce kendimde denemek istedim bende
Eymeninannesiiiiiiiiii Deletedmom_123 bende gecen gece 1 yemek kasigi mamasina koydum işe yaradi hem o dinlendi hem ben ☺️