Esma67 2 gün önce 8 yasında ki kızım her iki bacaktan ası oldu ve hala yürüyemiyor kımıldattığı an çığlıklar atıp ağlıyor aşı sonrası böyle bir şey yaşayan var mı?
Dilruba_1 Esma67 menenjit her yaşta yapılıyor mu Onu bilmiyorum da Benim kızım 4. Ay aşısında sabaha kadar ayaklarını hareket ettirmedi
irva Esma67 Ağır bir aşı olduğu için kızarıklık,şişme ve ağrı normal.Ağrısından dolayı topallama da olur bir iki gün sonra geçer.
Esma67 2bucuk yasında diğer kızım da oldu onda hafif oldu ama büyük kızımı heryere kucakta taşıyoruz 2 gün oldu ama bir değişme yok basamıyor ağlıyor sürekli