Ceydaela Günaydın kızlar, sizce montessori yatak yere sıfır mı olsun ki böyle istemiyorum ama ayaklıda da düşer mi diye bilemedim ne dersiniz?
AyazMerve Ceydaela 8-10 cm falan yerden yüksek, gayet memnunum. Diğer türlü toz kir direkt yatağın içine girer diye düşünmüştüm
Merhaba10 Ceydaela almilaya bak karyola tarzı aldık yavru yataklı tek kişilik boyunda korumalı cok memnunuz