Bebeğim 2 haftadır saat 4 ten sonra uyuyup 8 de uyanıyor ve gündüz 2 uykusu var normalde toplasan 1 saat uyumuyordu. Dün doktora götürdüm ve normal değil dedi tahlil istedi bununla birlikte bir de bu ilacı yazdı. Ben başta vermedim ancak gece yine hiç durmayıp 3 saat aralıksız ağlayıp uykuya dalamayınca verdim ve sabaha kadar uyanmadan uyudu. Şimdi de vicdan azabı çekiyorum bu ilacı kullanıp bi sorun olan var mı. Artık dayanamıyorum çalışan bir anneyim ve nerdeyse sıfır uykuyla işe gidiyoruz eşim de ben de. Ve atak döneminde veya diş döneminde de değil napmam lazım çaresizim artık