Elisaninannesi35 Sabaha kadar kaç kez kalkıyor bilmiyorum , emziriyorum. Ve gece beslenmesini kesmek istiyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var. Alışkanlık halinde olduğu için mi açıktigi için mi uyanıyor?
yuhumgeliy Elisaninannesi35 13 aylık kızım bizde de durum aynı gece onun karyolasında uyuyakalıyorum sürekli ve ger yerim uyuşmuş ağrımış şekilde uyanıyorum
Esoca38 Elisaninannesi35 Bizde aynı odadayiz ama oglum beşiğinde yatıyor hiç yanıma almadim uyurken. Gece en a 3 4 kere uyanıyor emmeye kalkıyor aslında ac olduğunu da düşünmüyorum alışkanlıktan kalkıyor gece beslenmesini doktor kesebilirsin dedi ama ben kesemedim.. çok ağladı ağlasa bile asla vermemen gerekiyormuş meme bir şekilde susturmak lazımmış ama ben dayanamadim vallahi.. ptesi günü bir yaşına girecek hala dana gibi emiyor gece gündüz 😂😂
Deletedmom_23 Elisaninannesi35 Biz neredeyse 14 aylık olacağız. Son beslenmesini gece 21.30 da uyur. Son beslenmesini o uyurken yapıyorum gece 12 de Sabah 6 ya kadar acıkmıyor 6 da tekrar o uyurken mama veriyorum 8 e kadar uyuyor
Elisaninannesi35 yuhumgeliy Malesef çalıştığım için daha odasını ayırma aşamasına cesaret edemedim. Duymazsam kendi kalkarsa düşerse diye… O yüzden mecburen uyku sersemiyle ben de yatagimiza alıyorum…