umayin_annesi Arkadaşlar merhaba, bebeğim 2 buçuk aylık boğazında balgam var gibi uyurken horlar gibi ses çıkarıyor, sonra daralıp hemen uyanıyor. Burnu ile genzi arası kapanmış gibi ne yapabilirim? Bol bol emziriyorum sadece 🥲
Vera1810 umayin_annesi Merhaba benim bebeğim tam 2 aylıkken bronşit oldu çok dikkat edin ben devamlı her gün 3-4 defa burnunu temizledim serum fizyolojikle internetten balgam videoları var çıkartmak için onları izleyin onu yapın muhakkak günde 3-4 defa ve Bence iki tane 3 tane doktora götürün gerekirse Çünkü ilaç vermiyorlar ve balgam ciğerlere çok kolay inebiliyor en iki tane doktora götürdüm İkisi de bilemedi kendi doktorunu götürdüğümde çoktan şiiri inmiş Hatta tutulmuştu ve yaklaşık 10 güne yaklaşık kadar tedavi oldu evde Eğer buhar makineniz varsa izotonik suyu koyup içerisine buhar verebilirsiniz sonra balgam masajı yaparsınız sırtına Eğer varsa evde masaj aleti ile hafif masaj yapın tutun böyle O da balgamı sırttan koparır hani e İlla ağızdan burundan balgam çıkması şart değil kakadan da atıyorlar aklınızda bulunsun hani Bununla ilgili bir postum vardı inanın şu an çok aklıma gelmedi ama okumak isterseniz geçmişe bakıp neler yaptığıma dair
Feyzosumunannesi umayin_annesi benım bebegım 6 aylık 3 gundur aynı durum bizede var ve ilkkez yle oldu. Burnunu yıkadım ama gecmedı bogazında balgam var sanırım
Arenilay- umayin_annesi canım doktora göstersen hemen daha iyi olur benim kızımda 6 aylık sadece geniz akıntısı vardı temizliyordum sonra öksürüğü hırıltısı horlaması başladı doktora götürdüm bronşit olmuş 1 gecede şok oldum cumartesi yattık pazartesi çıktık yarın kontrol var evde tedavi devam hava antibiyotik şurup inşallah geçer çok çok çok geçmiş olsun sizede en kısa sürede doktorunuzla görüşün çünkü çok hızlı bu illet
umayin_annesi yeniannee1 burnundan kaynaklı olamaz sanırım çünkü baya boğazdan geliyo ses. Sizinde öyle mi
yeniannee1 umayin_annesi dediğiniz gibi arada bi yerde ben hatta etmi var dedim acaba burnunda ya da geniz eti bilmiyorum yani temizliyorum burnunu sürekli hırıltı gitmiyor
umayin_annesi Vera1810 Bulursam okuyacağım, böyle olmasının herhangi bir sebebi var mı acaba neyi yanlış eksik yaptım bilmiyorum 😔
bsratetik Feyzosumunannesi bizde 4 aylığız synı şekilde çok öksürüyor balgamlı şekilde bugünde devam ederse hastaneye gidicez bakalım
Feyzosumunannesi bsratetik benimki öksürmüyor şükür doktorumuza yazdım ya hergun burnunu yıka dedi yıkıyorum ama bogaz dan gelıyor bızde cumartesı götürecegız gecmezse
Asel_annesi umayin_annesi eczaneden izotonik sulu serum alıp temizleyin benim bebişim 1 aylık bizdede aynı sıkıntı vardı.2 hafta falan önce başladı hemn trendyoldan tuzcu Ahmet diye Bi adamdan tuz lambası aldım vallahi o kadar faydası olduki yavrunun burnuna serum fışkırtıyoduk enjektörle araştırdım orta kulak iltihabı a sebep oluyormuş zaten serumla temizledikten sonra hiç ağlamayan bebeğim susmamaya ağladı emmedi boğazı ağrıdı kulağı ağrıdı temizlemeyi kesince nefesi tıkandı uyuyamadı en son lamba kurtardı 1 haftadır çok şükür hamd olsn
Asel_annesi Bebekom22 evet brobnişt astım nefes darlığı burun tıkanıkğını iyi geliyor ayrıca ortamdaki mikropları öldürüyor zaten alışana kadar sizinde geniziniz yanıyo