Fali 40 gun önce doğum yapmışsınız, kesilen lohusalik kanı gelmiş olabilir. Ben de 19 gün önce sezaryan oldum, kanamam az oldu ve rahmimde birikmis. Bu da hiç iyi bir şey değil, belki sizin de içinizde kalanlar gelmiştir. Ama içinize sinmezse ve kanama miktariniz çok fazlaysa yine de bir kadin doğuma gidin muhakkak. Sadece ultrasonla rahme bakıyorlar.