Poyrazin_annesii 9 aylık olduk gecelerı hala uyandıgında aglayarak uyanıyor hemde nasıl aglıyor bina ayağa kalkıyor. Mama verınce susuyor hmn
joyfulmom Poyrazin_annesii benim kızım 7 aylık uyandığını hiç anlayamam gece uyanıp yatağın içinde oynar sesine uyanır emzirir uyuturum bazende oynar oynar uykuya dalar. Her çocuk bir değil belki de bebeğiniz korkuyor olabilir oda da Los ışık var mı
Poyrazin_annesii joyfulmom gece lambası takılı. Doğdugundan beri boyle ama gözü kapalı aglıyor hep mamayı verınce hemen susuyor