Bebeğim 5 ay 8 günlük. Hala aşırı bir şekilde gazı var. En iyi probiyotiklerden birini kullanıyorum. Gazını her beslenmede çıkarıyorum. Hala bitmedi. Gece uyuyamıyor ve gazı olunca hunharca parmak emiyor. Bunlar artık alışkanlık olacak ona üzülüyorum. Ben kendime çok dikkat etmiyorum çorap kalın giymek vs açısından. Kendime zaten hiç bakamıyorum bebeğim sürekli kucakta. Ne olacak ne zaman bitecek acaba??