Sinemkaraaaaa Arkadaşlar bebeğim 1 ay 24 günlük sadece emziriyorum bu sabah regl oldum normal mi acaba sütüm yetmiyor mu az diye mi regl oldum bundan sonra emzirirken neyle korunabilirim bilgisi olan var mı
Findikzadem Sinemkaraaaaa evet normal bende 4.5 aylikkn olmuştum oğlum 16 aylık hala emiyor mama kullanmadım korunma konusundada eğer bir fikriniz yoksa sağlık ocağından yada doktorunuza danışarak en uygun yöntemi seçebilirsiniz
Tubis_0 Sinemkaraaaaa bende 3aylıkken regl oldum sütüm de gayet iyi yani ve korunmaya gelirsek süt korur lafına hiç inanmadım prezervatif ile korunmaya devam ediyorum
thecamellia Sinemkaraaaaa gayet normal niye bormal olmasın kimisi erken oluyo kimisi geç ben doğumdan sonra 6. Ayda oldum ama süt koruyor demeyin kesinlikle önlem alın
bsratetik Sinemkaraaaaa bende 40 ımdan sonra adet olmaya başladım halada düzenli olsrak devam ediyor her ay emzirdiğim halde
Sinemkaraaaaa Findikzadem daha önce spiral takılıydı ilaçlar bende çok yan etki yapıyor şimdi sordum sağlık ocağı 6 ay sonra takabilirim dedi doktorum da 3 ay sonra o nedenle sordum
Findikzadem Sinemkaraaaaa korunma yöntemleriyle ilgili bilgim yok normal yolla gebe kalmam cok zor olduğu için korunmuyoruz en az 3 ayı beklemeniz gerekiyorsa eşiniz korunsun
Morcivert061 Sinemkaraaaaa 2 dogumdada 40imdan hemen sonra adetoldum. Şimdi kizim 19 aylik hala emiyor. Sut az oldu die adet erken gelmez