Nur345 benim bebeğim de 4 aylık. Muhtemel 1 ay sonraki kontrolde bize de yazacak. Ben mama da veriyorum aynı zamanda su da içiyorum . Ama alışık olmadığı için suyu sevmiyor. Alıştırmaya çalışıyorum. Allahım tüm bebekleri korusun bizimkileri de korusun şifa versin 🙏 sizinle iletişimle olalım bence aynı durumdayız. Belki birbirimize fayda sağlarız. Siz ne dersiniz ?