Ben gebelikten öncede çekiyordum yaklaşık 10 yıldır inanın ameliyat yada lazer dışında hiç bir çaresi yok ki eğer hemoroid dişi ise o daha kötü. Yineliyor kendini. Babamda da vardı ondaki iç hemoroid ama bende ki dış. Benzinine kadar her söyleneni de yaptı içti. O yüzden olanlara Allah sabır versin. Ben kendimde şöyle bir önlem aldım yoksa fena oluyor…
Tuvaletten sonra güzel yıkıyorum kuruluyorum ve beyaz vazelin yardımıyla şiş bölgeyi içine itiyorum. Aksi durumda dışta kalırsa (iç dış hemoroid farketmez) hem fiziksel hemde duygusal olarak insanı çok etkiliyor. Bir deneyin sizde de işe yarayabilir.