Kullandım ve işe yaradı diyen bir kişi dahi okumadım. Genelde uykuya geçişi kolaylaştırıyormuş ama o kadar. Bebek uyanıyorsa yine uyanıyor.
Melisa çayı içebilirsiniz siz emziriyorsanız. Bebeğe de verebilirsiniz belki onu da doktora sormak lazım, bilemiyorum. Ben akşamları içiyorum Melisa çayı, uykumu getiriyor