ElifMinel Kızlar bebeğime sütüm yetmedigi icin mama vermeye başladım bu yuzden mi bilmiyorum ama dün gece 12de yatti sabah 6 da uyandi bugünde 11.30da uyudu iyi beslenmisti bir uyandim saat 7 kaldirip emzirdim bukadar uyumasi normal mi ya 48 günlük bebek
Sinembaysak ElifMinel bence en azından 3 4 saatte bir emzirmelisiniz kan şekeri düşüyor ve uyanamıyorlar ve daha çok küçük melegim o yüzden dikkat etseniz iyi olur bence
Eloo005 ElifMinel mama verseniz bile 4 saatte bir emzirin bide mamayı biraz daha az verin. Kan şekerleri düşüyor daha ufak çok
Zehra-18 ElifMinel mutlaka siz uyandırıp emzirin maalesef gece gündüz kavramları yok ve tam acıktığını doyduğunu da bilemiyorlar 3 saatte bir emzirin derim
ElifMinel Sinembaysak ya normalde kendi uyandığı için hic alarm falan kurmadim ama iki gundur uyuyunca anlam veremedim acaba doydugu icin mi uyanmiyor diye merak ettim yada buyudukce uyuma sureleri mi artti
ElifMinel Sinembaysak kızlar ilk kez boyle oldu her gece uzun uyumus olsa tabiki tedbirimj alırım ben neden biranda uyumus uzun uyumus olabilir onu merak ediyorum her gece uzun uyusa alarm kurarim tabiki
Sinembaysak ElifMinel öyle düşünmekte çok haklısınız gün içinde sizde yoruluyorsuz uyanmamanız çok normal ama bence en azından 4 saatte bir olacak sekilde alarm kurmakla baslayabilirsiniz dedigm gibi kan sekeri düşüuordur o yüzden uyanamıyordur bebis ama doktorumda demisti gece yatarken mama ver daha uzun süre uyur diye ama eklemede yaptı 4 saatte bi emzir diye
ElifMinel Eloo005 kızlar ilk kez boyle oldu her gece uzun uyumus olsa tabiki tedbirimj alırım ben neden biranda uyumus uzun uyumus olabilir onu merak ediyorum her gece uzun uyusa alarm kurarim tabiki
ElifMinel Sinembaysak kızlar ilk kez boyle oldu her gece uzun uyumus olsa tabiki tedbirimj alırım ben neden biranda uyumus uzun uyumus olabilir onu merak ediyorum her gece uzun uyusa alarm kurarim tabiki
DarkSwan ElifMinel Ben bebeğimi 3 aylık olana kadar 3-4 saatte bir besledim. Bebeğiniz daha çok minik, 4 saati geçirmeyin, kan şekeri düşebilir. En azından 3 aylık olana kadar uyandırın derim. Bu benim fikrim. 🌸
ElifMinel DarkSwan kızlar ilk kez boyle oldu her gece uzun uyumus olsa tabiki tedbirimj alırım ben neden biranda uzun uyumus olabilir onu merak ediyorum her gece uzun uyusa alarm kurarim tabiki
Alyabebekkk ElifMinel bize doktorum kilo alımı iyi ise 1 ayından sonra bebekleri gece uyandırmıyoruz uykuda da büyüme hormonu sağlıyorlar demişti bende uyandırmamıştım ama o uyanıyordı zaten yemek için
Sinembaysak ElifMinel ben sizi anlıyorum yadırgadım için söylemiyorum artık büyüdügü için çok normal eger devam edecek olursa siz önleminizi alın diye söylüyorum
eflal1410 ElifMinel bence çokta dert etme acıkınca uyanıyorlar. Ben 1 aylıktı doktora götürdüm artık o isteyince emzir dedi gece uyanma o acıkınca zaten uyanır ağlar dedi şuan bizde 48 günlüğüz öyle devam ediyorum 4 5 saatte kendi uyanıyor yada doymadıysa 2 saatte bir ağlıyor emziriyorum anlarsın zaten. En kötü doktoruna sorarsın beni de cok korkutmuşlardı hiç korkma kendisi acıkınca uyanıyor
ElifMinel Sinembaysak canımsın çok teşekkür ederim zamanla alisip ogreniyorum bende rabbim hayırlı bir şekilde evlatlarimizi büyütmeyi nasip etsin ♥️
ElifMinel eflal1410 evet doktorumla da sonradan konuştum artık uykulari daha uzun olurmuş kendileri uyanır zaten ama 7 saat uzun bir süre yinede uyanırsan emzirmeye çalış sütun azalmasin dedi gece en cok sut uretimi olduğu için yinede oldukça emzir dedi huysuzlugu olmadığı sürece tok oldugundan uyur dedi cok teşekkür ederim kuzum