Sedaekrem Bebegıme almstım kefırzadem markasından ama tuketemedık birazını ıcırtmıstım sadece agzı kapalı duruyordu bilemedim normalde 3 gunde tuletırız biraz eksi tadı geldi normalde de eksi mıydı unuttum 😅
yaprak_34 @“Sedaekrem”#p23532931ben en fazla üç gün veriyorum .tabi son kullanma tarihi de önemli altınkılıç marka veriyorum ekşi oluyor .Eşim geçenlerde içim marka almıştı hiç ekşi değildi