Kızlar nasılsınız, bizim dün akŞam kombimiz hata verdi aradık servisi 2 gün sonraya randevu verdiler doluymuş full neyse şimdi ev 17 ye düşmüş bebeğimede içinde zıbın normal pijama takımı ve uyku tulumu var. Bacakalrına kadar ince kundak örtütüm ayak kısmı açık diye ayrıca çorap geçirdi tulumun ayak kısmına hava gitmesin diye ama neyse ensesi soğuk geldi şimdi baktım acaba üşüyor mj ? Yani bilemedim şimdi peluş battaniyesini örtsem çokmu terler bu sefer ? Sizin bebekler nasıl acaba şuan . 1-2 saat öncr normaldi vücut sıcaklığı