Ceylinadam5 Bebegım 2 ay 15 gunluk gece alarm kurmuyorum kendı kalkınca besliyorum bu gece 4 5 saat uyumuş bnde uyumuşum sonra yıne kıpırdadı emzırdım bısey olurmu okdr ac kldı dıye ###
Damlatugce Ceylinadam5 2.5 aylikmis zaten acıkınca kalkicaktir kendisi sizin onu belirli saatlerde uyandirmaniz artık alışkanlık haline gelecektir ve bu 1 yaşını geçene kadar devam edecektir mesela 2 saatte bir kalkan bebek aç olmasa dahi o saatte kalkicaktir o yüzden acıkınca kalkması daha iyi
Eflinveannesi_1 Ceylinadam5 rahat ol sknti olmaz dinlenmene bak sen artık buyuyorlary ben hiç bir zaman kaldırıp beslemedim kendisi ne zaman isterse 4-5 saati bulduğu çok oldu düzene biniyor uykuları
Mavis34 Ceylinadam5 o dönemde ben en geç 3 saatte emziriyordum 2 kez uyuyakalmistim.doktor 4 saati bulmamalı en çok 3.5 saatte emmeli yoksa organları susuz kalır.sıkıntı olur demişti. Ama burda çok farkli yaziyor insanlar
Ballinin_annesi Ceylinadam5 benimde başıma aynı aylarda gelmişti 6 saat aç kalmıştı hiçbir şey olmaz merak etmeyin gün içinde bolca emzirirsiniz 🌸
Ceylinadam5 Damlatugce hastanede yattık gecen gün gece hemsıre geldı 3 saat olmustu emzırelı uyandırıp emzır kan sekerı dusucek cpcugun dedı korkuttu benı bu gecede boyle uuuyakalınca endıselendım
Damlatugce Ceylinadam5 26 günlük kızım bende 3 saate bir emziriyorum herhangi bir sorun yaşamadım hastanede nasıl alistirildiysa o düzeni hiç bozmadım
Polannem Benim bebeğim de 2 ay 10 günlük birinci ayından sonra kendim uyandırmadım hiç. Gelişimimiz iyi doktorumuz kendinin uyanmasını söyledi. Bazen 4 bazen 2 saatte uyanır emer. Ne zaman acıkırsa artık. Sıkıntı olmaz yani doktorunuz aksini söylemediyse
guno Gece 4-5 saat aralık normal o ay için. Sorun olmaz. Ama ben yine de üçüncü ayı dolana kadar gece 3 saatte bir emziriyordum
Dila2022 Benim bebegim de 2 ay 22 gunluk.2.ay muayenesine gittigimizde 4, 5 saat uyuyabilir dedi.saat araliginiz normal yani, uzulmeyin