Alperin_annesi Kızlar 6. Aydayız 6 ay 10 günlük. Bebeğime uyku eğitimi verdim 2 haftadır ilk zamanlar çok güzel uyudu ama son 2-3 gündür 3-5 arası asla uyumuyor. Gözler komple açık. Dişten olabilir mi ne yapmam lazım benim gibi yaşayan var mı bu durumu
Yakamoz__00 Alperin_annesi bebek işte.. bie çok sebebi olabilir. Ben boşverdim bu uyku eğitimi vs falan..bebekler uyanıyor geceleri hayalperest olmaya gerek yok..yatsin 10 saat uyusun gibi bir beklentide degikim ben artık zten.
mamanveutdormir Alperin_annesi diştendir siz rutinlerinize sabırla devam edin. eğitimi bir kere alıp olumlu sonuç yakaladıysanız tekrar düzenine dönüyor siz rutini bırakmayın
Deletedmom_62 Alperin_annesi cevabı kendi vermişsin çocuk diş çıkarıyor onun için zor bir dönem tabiki düzenli uyumasını bekleme
Alperin_annesi mamanveutdormir nasıl bşr yol izlemeliyim şuan bilmiyorum ağlıyor yatağından almak istemiyorum
Alperin_annesi Deletedmom_62 öyle internetten bir sayfa da okumuştum canım rutinler var her gün aynı saatte yatış saati vs düzenledim uyku saatlerini. Biraz ağlamalı oldu direndi ama şimdi ağlamadan yatağında uyuyabiliyor
Whatornot Deletedmom_62 bebek nasıl alışırsa öyle gider 3 ay 6 günlük kızım kendi kendine uyuyor mesela gündüz uykularında da bırakıyorum yatağına gidiyorum geliyorum uyumuş oluyor
mamanveutdormir Alperin_annesi canım acırken hala anne diye ağlarım. dişten dolayı canı acıyor kucağına al sakinleşsin öp kokla su mama teklif et sana ihtiyacı var onun
Deletedmom_62 Alperin_annesi ben eğitim vermedim ama her gün ortalama belli saatlerde bezini alıp mamasını yedirip besigine yatiriyorum emzigini veriyorum pis pisi açıyorum kendim de mırıldanıyorum sallıyorum o şekilde uyuyo zaten bizimki emziksiz ve sallamadan uyumaz. Uyku eğitimi vermek istiyorum ama bunlardan farklı sürdürülebilir ne yapabilirim bilemedim
Ervakusuuum Whatornot ohh maşallah nasıl alıştırdınız ne güzel ya sallamadan uyumuyor benim kızım hala sallıyorum 😫
Deletedmom_62 Whatornot ne yazık ki her bebek öyle değil. Benim bebeğim de 3 ay 7 günlük kolik bir bebekti ki hâlâ öyle. 7_24 ağlardı koy besigine uyusun öyle birsey hiçbir zaman olmadı tek çare sallamaktı sadece sallayınca uyuyo ve susuyor. 4 tane beşik aldık eve hiçbirinde uyumadi en sonunda hamak aldık oldu uyuyo şimdi. Nasıl alışırsa öyle gider mantığı bence hiç doğru değil çünkü bebeği sen öyle alistirmiyosun onlar kendileri yolunu buluyo😁
ssari1903 Whatornot ay benmkide öyleydi siz onu 4 ay atağında görün bide nası evi turlayarak uyutuyorsunuz 😂🫶🏻
Alperin_annesi Whatornot kesinlikle katılıyorum sizi de tebrik ederim ben sallamaya alıştırmıştım artık çığrından çıkmıştı siz en iyisini yapıyorsunuz
Alperin_annesi mamanveutdormir kucağıma üç kez aldım ev turu yaptık sakinleşmedi sonra kucağıma aldım poposuna pış pış yaptım benim yatağımda beraber uyduk sonra beşiğine koyduk bi buçuk saat uyumuş bende uyumuşum ama hala uykum var 🥹dişleri bi çıksa rahatlasa yavrum
Alperin_annesi Ervakusuuum hiç kolay olmadı canım malesef biraz sancılı bi süreç. Biraz ağladı bazen müdahale ettim bazen pes ettim bazen dayanmaya çalıştım . Bazı anneler tepki gösteriyor ağlatmayın vs diye ama kendi kendine uyumayı öğrenmeleri lazım benim bebeğim sallamadan uyumuyordu 40 dk de bir ayaktaydı çok kalitesiz bir hayatı olmaya başlamıştı . Zayıflamaya başlamıştı hiç bir şey yemiyordu uykusuzluktan. Aslında başka çare de bırakmamıştı bana
Whatornot Deletedmom_62 benimki 14 gün yoğun bakımda kaldı orada alıştı mecburiyet gibi oldu maalesef
Alperin_annesi Pinar9 sallayarak ama son zamanlara doğru yarım saatte bir uyanıyordu ve hiç durmadan sallanmak istiyordu çığrından çıkmıştı
Pinar9 Uyku eğitimi verildikten sonra atak ve diş donemlerinde nasıl uyuyorlar çocuklar destekle mi acaba ?
Whatornot ssari1903 aman turlarım sonuçta öyle de böyle de büyüteceğiz şimdinin tadını çıkartayım o zamanlara stok yaparım😂
mamanveutdormir Alperin_annesi 14 aylık kızım her diş çıkarma çok sancılı geçiyor birde ishal ve pişik oluyor çiş yapsa da canı yanıyor ağlıyor kaka da yapsa ağlıyor diş ağrısından ağlıyor ateşleniyor. büyüdükçe vücut alışır kolay çıkartır dedim ama hep zor geçiyor şimdilik