Karakuzummm benımde öyleydi canım doğum yaptığımın akşamına yoğun bakımına girmişti. Bana da anne karnında kapmış dediler. Rabbım şifa versin inşAllah tez zamanda çıkar. Benim oğlum tam 1 hafta kaldı, çünkü antibiyotik tedavisi 7 gün sürüyor ondan önce test falan yapmıyorlar geçmiş mi diye, tedavi süreci bittiği gün yapılıyor eğer enfeksiyon geçmişse bebeğin emmesi iyiyse cikariyorlar.