Merhaba kızlar 2 ay 8 günlük kızım var bugün sesi sıkıldı ben gribim acaba benden ona geçmiş olabilir mi ama onda ses kısıklığı harici bir belirti yok bir haftadırda çok huysuzdu çok ağlıyordu acaba ondan mı kısılmıştır bu durumu yaşayan var mı varsa neler yaptınız acaba ?