Yusufum0633 bu konu hakkında bir bilgim yok çünkü yoğun bakımda kalırken onlar hep getirip götürdü. Ama kuzenim sağlıkçı ve bebek çekimleri yapıyor, küçük bebeklere anestezi ilaç vermiyoruz demişti. Yani benim oğlum için verilmemiştir büyük ihtimalle zaten hep uyuyorlar demişti