Bebeğim 5 ay 8 günlük 2980 gr doğdu şu an 6 kilo son 1 aydık hiç kilo almadı kilo alımı güzel değil hastalık da geçirdi bu ay antibiyotik falan kullandı ama genel olarak kilolu bir bebek değil takviye olarak mama kullanmak istiyorum ama doktorum bebekler büyüdükçe az kilo alır dedi sizin bebekleriniz ne durumda 4 aydan sonra kilo alımları ne durumda sizce mamaya geçmeli miyim yoksa ek gıdaya geçince kilo alır mı çok kararsızım