ferlazen Kızlar 1 yaş aşıları yapıldı bebeğim hiç düşmeyen inatçı ateş geldi 39 derece ve kusma oldu 2 kere.. başına böyle bişi gelen var mı ateş düşmüyor
zeynep91 ferlazen bebekten bebege farkeder belki ama cevremdede dahil kmsede ateş kusma vs olmadı enfeksiyon tarzı bisey olmasın hastaneye bi goturun derim
aslansmomm ferlazen ateşi epey yüksek, aşıdan sonra başımıza gelmedi yüksek ateş ve kusma çevremde de hiç duymadım ama içiniz rahat etmeyecekse bi doktora gösterin çok geçmiş olsun
Zeynoz234 Özel aşılarda 3 aylıkken oldu ne yaptıysam ateşi düşmedi hastaneye götürdüm fitil verdiler geçti sonra
zeynep91 ferlazen cocuk doktorumuz dun dedi 3 cocuktan biri enfeksiyon kapıyor hasta diye salgın varmış vakit kaybetmeden bi doktora gosterin geçmiş olsun 🤲
ferlazen zeynep91 belkide enfeksıyon bulastı bı yerden normal bi ateş değil yani onu bırak hiç ateşin düşmemesi normal değil
ferlazen aslansmomm yani bizim 1 yaş öncesi aşılarda hiç ateş olmadı, su şiçeği ve kızamık aşısı canlı aşı imiş acaba etki mi etti yoksa viral enfeksiyon mu var onu bilemedim
Asyakus123 ferlazen merhaba aşıdan mı olmuş yoksa hastalıkmı geçirdiniz canım bizee olacağızda merak ettim