Kızlar merhaba kızıma yaklaşık 2 ay olacak tuvalet eğitimi verdim. Başarmıştık herşey yolundaydı artık çok hiç kaçırmıyordu söylüyordu , ama ne okuduysa son 1 haftadır sürekli altına yapıyor sanki eğitime yeni başlamışız gibi . Başına gelen varmı acaba yada bilgisi olan?