Arkadaşlar bir annemiz tartışma açmış mama verdiği için üzüldüğünü anne sütü vermek istediğini ama yapamadığını olmadığını yazmış. Annemize gelen yorumlara baktım annemizi teşvik etmek yerine tam tersi moral odaklı olmuş. Bizler birbirimizi teşvik etmeliyiz. Benimde sütüm yok boşver sağlıklı olur korkma diyerek neden yapabileceğimiz üstesinden gelebileceğimiz bir konuyu öteliyoruz. Ki emzirmek gerçekten çok güzel bir şey. Evet çok zor. 3 ay meme reddi yaşamış ve sütü gelmeyen bir anne olarak bunu çok iyi biliyorum. Uykusuz kaldığım geceleri. 1,5 saatte bir emzirdiğim süreci… o stresli günleri unutamam ama şuan çok rahatım. Emziren annenin anne bebek bağı daha kuvvetli olur, emziren annenin bebeği daha sağlıklı olur. Maddi açıdan karda olursunuz. Neden birbirimizi teşvik etmiyoruz. Neden böyle hemen pes ediyoruz. Devlet emzirme destek poliklinikleri kurmuş. Aradığımda ulaşamazsam 15-20 dk sonra beni geri arıyorlar. Kafanıza birşey mi takıldı yapamıyormusunuz. Açın telefonu konuşun. Çağ çok güzel imkanlar çok güzel. Lütfen faydalanın…