Bzeeyneps11_ Yaklaşık 2 haftadır geceleri her saat başı mutlaka uyanıyor.Yeni 4. ayımızı bitirdik.Ama bende bittim.Uyumak istiyorum artık 😭 benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Varsa ne yaptınız lütfen yardımcı olur musunuz?
Gulerrefe Bzeeyneps11_ 1 haftadır aynı durumdayız,ondan önce çok şahane uykularimiz vardı. Ama ben de artık bittim. Uyku gerilemesi deniyormus bu yaşadığımıza , dayanicaz mecbur en uzun süren büyüme atağıymış .Ne yapsanız boş diyorlar
Bzeeyneps11_ Ben önceden uyusam şimdi uyumasam neyse ama ben 4 aydır uyuyamıyorum her dakika kalkıyor hep böyle yani neden acaba