Selinn16 biz de yeni atlattık. Hala arada hırıltısı oluyor. Öncelikle 10 gün antibiyotik kullanfık çünkü doktorumuz ilerlerse zatürreye çevirir demişti 7.5 aylık bu arada. Hava makinesi aldık 2 hafta hava verdik. Odamıza nem ölçer ve buhar makinesi aldık. Bunların hepsini insta blog hesabımda paylaşıyorum ara ara. Çünkü herkes hasta. Size de ordan yardımcı olurum 🥰