Karinyoo Geçen ay eşimle bir kaza yaşadık ertesi günü hapı içtim. Bir kaç gün sonra regl oldum. Böylelikle doğumdan sonraki ilk reglimi yaşadım. Regl olduktan 10 gün sonra kahverengi leke geldi 3 gün. Test yapayım mı. Böyle hamile kalınmaz herhalde 🤔
asyakusunannesii Karinyoo ben ilk gebeliğimde adetime 3 gün kala hamile kalmıştım yani hamile kalıp 3 gün sonra adet olmuştum hiç belli olmaz böyle durumlar
Eslemgunarli51 asyakusunannesii üstüne görme oluyor peki normal mi adet oldunuz yoksa lekelenme şeklinde az az mı
queensss Ertesi gün hapı adet döngüsünü şaşırtıyor canım bende bı kere kullandım o ay iki kere adet olmuştum 🤭
asyakusunannesii Eslemgunarli51 3 gün normal kanamalı adet oldum 4. Gün leke leke oldu sonrasında kesildi