Momonlyn Sevall25 2 yaşa kadar önermiyorlar ama burnu tıkalı olduğu zaman kullanıyorum doktor o şekilde söyledi ☺️
asyakusunannesii Sevall25 1 yaşına kadar kullanmadım hiç 1 yaşına girdikten sonra çok ince bi yastığı var onu kullanıyorum
Adaa10582 Sevall25 ani bebek ölümlerinin en sık sebebi yastık ve battaniyeler. Bebeklerin boyun kısmı bizlere göre daha kısadır. Yastık koyduğumuzda nefes alış verişi azaltmış oluyoruz. Ve bebeklerin kemik yapısından dolayıda yastık koyulduğunda ileride lordoz skolyoz gibi omurga rahatsızlıkları çıkabiliyor
yorgunanneeeee Doktorlar ilk 2 sene , sonrasında da mümkünse 8 yaşına kadar yastık kullanmayı önermiyor. Kızım 15 aylık hiç kullanmadım.
Gmznr2909 Sevall25 benim oğlum 14 aylık hala kullanmıyorum kullansam nokcak zaten sabit yatmıyor ki 🤣
fn2827 Gmznr2909 4 dönüyor değilmi. Yatırdığım yerde bulamıyorum bende😁😁o yüzden yerde yatıyoruz ikimiz
fn2827 Sevall25 16 aylık benimkide yastık kullanmıyorum.6 aya kadar kusarsa diye çok ince bi yastık kullandım daha sonra hep yastıksız yattı.büyük kızımada aynısını yaptım biraz büyüyünce anne yastık istiyorum artık dedi onuda 9 yaşına kadar ince bir yastıkla yatırdım. Şuan 11 yaşında artık kendi kafasına göre takılıyor bi ince bi kalın bi küçük bi büyük 😁😁
yagmursen Sevall25 ilk 3 ay reflü sebebiyle kullandım doktor önerisi ile, asırı seviyor. Sonra kusması geçince bıraktırdım şuan 12 aylık olacak ama kendisi battaniyesini tavşanını yastık yapıp kafasının altına koyup uyuyor çok seviyor öyle :(
Ecemilay Stresbabacimstress yan yatırıp arkasına yastık koyun hem sırtı dinleniyor hem kusmuğu kaçmıyor ben öyle yapıyorum
Ecemilay Sevall25 ben 29 yaşındayım hala yastıksız yatarım o şekilde daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum çğnkü kızımı da öyle alıştırıcam
birfincantuzruhu Sevall25 1 buçuk yaşından sonra incecik küçük yastıkla başladım 6 aydır falan kullanıyorum 2 yaşına girdi odasına geçiricem ince büyük yastık kullanmayı düşünüyorum
Deletedmom_62 Sevall25 gazı ve reflüsu olan bebeklere ince bir yastık öneriliyor. Ben kolik bir bebek olduğu için kullanıyorum şuan 3 aylık. Gaz konusunda kesinlikle faydasını da görüyorum. Yastık kullanmadan yatırdığımda beslenme sonrası öksürüyordu sanki boğazına birsey kaçmış gibi ama şimdi öyle bir sıkıntı yok