Aalparslan bende bebeğim 1.5 ay emdi yakın zamana kadar da sağarak verdim ama azdı, sağmaya zaman bulamıyorum sağım sürem uzadığı için gece de yorgunluktan uyanamadigim için şimdi o kadar az ki.
Ama bende annemi 1 ay emmisim, çok sağlıklıyım hem o zaman böyle mamalar da yoktu yani ne bulurlarsa veriyolarmıs. Nasipleri bu kadar diye teselli ediyorum kendimi. Bende çok suçlanıyorum bazen ama bir sürü mamayla büyüyen insan var, anne sütü de bir yere kadar koruyor zaten ek gidaya başladığında beslenmesine çok dikkat ederiz bağışıklıkları daha kuvvetli olur🧡🥲