AsafveArasAnnesi Kızlar bebeğim 3 ay 4 günlük ve şuan bebeğim hasta olduğu için antibiyotik kullanıyor. Antibiyotik kullanırken rota Aşısı yaptırabilir miyiz veya ne kadar süre içinde yatırabilirim