Ballrengi bizimki de nerdeyse 1 ay geçmedi yoğun değildi ama geçip yeniden çıkıyordu, zeytinyağı haricinde gün içinde nemlendirici krem sürüp yumuşatıp tarıyordum bir de kendi sütümü sağıp pamukla konakların üstüne sürüyordum. Benim bebeğimin kaşlarında ve kirpiklerinde de vardı kendi sütümü sürdüm sadece çok iyi geldi bir kaç güne geçti