Ervakusuuum öğlen 12 kalkış emzirme, gaz çıkarma, 15-20 dk oyun aktivite sonra esnemeye başlayınca uyutuyordum. Kendi uyanana kadar dokunmuyordum. Sonra yine aynı şeyler emzir gaz oyun yatır. Akşam 6dan 8 e hiç uyutmuyordum bizle birlikte sofrayı izler. Hala da öyle. 8 den sonra gece uykusu başlıyordu. Her uyandığında emziriyordum(benim ki sık uyanıyordu kilo alımında sorun vardı) şuan atak dönemini geçirdik uyku eğitimi verdik rAhatım çok şükür atak dönemide 1-2 hafta sürebiliyor