Merhaba, oğlum 4 ay 16 günlük. Hem özel hastane hem özel klinik takipliyiz. Klinikteki doktorumuz sünnet yapıyor 2 arkadaşım da kendisine yaptırdı çocuğunun sünnetini ama çok kararsızım. Ben hastanede yaptırma taraftarıydım ama arkadaşlarım klinik konusunda ısrarcı davranıyor. Sizin deneyimlerinizi de merak ediyorum açıkcası.