Kızlar nolur bana bi şey söyleyin. Bebeğim 9 aylık
. Şimdiye kadar hep ayakta sallayarak uyuttum
. Son 1 haftadır asla uyumak istemiyor. Yatiriyorum ayağıma. bagirarak kalkıyor. Böyle olunca eşimle elimizde salladık. Şimdi de hep elde sallanmak istiyor. Gün içinde yalnızım. Tek başına elimde nasıl sallayayim? Nolur bana bi akıl verin çok yoruldum coookk